Vem jag är?


Jag är...
  • Nyss fylda 25.
  • Bor i lägenhet.
  • Har en mysig men kaxig svart katt.
  • En mamma, en pappa och två bröder.
  • Har även en liten bil - oftast fungerande.
  • Ibland någon slags Social Fobi.
  • Nyligen helt singel efter ett speciellt förhållande. Saknar.
  • Snart examinerad undersköterska.
  • Hopplöst ostrukturerad. Men jag jobbar på det.
  • Att simma, läsa, loppisar, köra bil, meta och vänner. Hästar har varit mitt liv, kanske åter blir såsmåningom
  • Har fetma, som jag försöker göra något åt, mer eller mindre framgångsrikt. Att det ska vara så jäkla svårt.

Meningen med livet är att det ska levas,
fyllas med innehåll.
Helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0