Katastrof dygn.

Sen jag och K gått ifrån varandra har jag steg för steg fallit tillbaka i den gamla bubblan. Bubblan jag trode jag tagit mig ur. Den har slutit sig, vet inte hur jag ska ta mig ur. Vill inget, ensammast i världen. Äter så innihelvette fel. Färdigmat, halvfabrikat. Att falla tillbaka... Igår var jag först på Max... Sen till McDonalds. Varför?? Döva känslan av tomhet, döva alla känslor, få ett lugn i kroppen. Till frukost har jag ätit blåbärspaj som vart kvar sen födelsedagsfikat häromdagen. Fy fan. Börjar gömma mig, dra mig undan. Ser ju mönstret... Jävlar. Kan inte ta mig för något. Bara sitter. Sett på porr, hemsk porr. Din skata.

Mat, isolering, porr, bekräftelsemanin. Precis så. Snart är jag väl tillbaka i sexträsket. Underbart.

I morgon är jag glad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0