Vilken härlig morgon!!

Två rejält fastkörda bilar mötte mig på parkeringen i morse. Jag försökte inte ens komma iväg med min. Jäkla snö. Fick lift med klasskompis till studiebesöket som tur var. Hon kör volvo, inga övriga kommentarer behövs om den saken. Jäkligt intressanta studiebesök var det, längtar faktiskt till min långa praktikperiod på lasarettet nu!! Min stora oro är väl om det finns tillräckligt stora personalkläder som passar mig... Men innan dess borde jag ha gått ner ett antal kilo :)


Men blev ju inget besök hos farmor denna dagen. Hade sett fram emot det, men får göra ett nytt försök nästa vecka.



Tryggare kan ingen vara
än Guds lilla barnaskara,
stjärnan ej på himlafästet,
fågeln ej i kända nästet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0