Stugan.. Eller lägenheten. Beror på hur man ser det.

Nu har jag varit och tittat på en liten stuga två mil utanför stan. Vet ärligt inte riktigt hur jag känner. Jättefint runt om, bra ekonomiskt och trevlig hyresvärd MEN huset låg tre meter från hyresvärden. Lite udda tomt och kunde inte titta på insidan... Lite skumt. Ska be att få se på insidan också, en självklarhet egentligen.  Hade en sån positiv känsla innan jag åkte dit. Kanske bara mina föreställningar som ställde till det. Vet inte.


Annars får jakten gå vidare... Ibland vet jag inte riktigt vad jag vill.


Klicka för mer information om detta ordspråk! Om ett hem inte har en trädgård och ett gammalt träd förstår jag inte var livets glädjeämnen skulle komma ifrån.Klicka för mer information om detta ordspråk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0