Så jävla frustrerade...

...att vilja röra på sig men ha en kropp som bara säger ifrån.


Ska ta det lugnare och fokusera på vattenmotion där lederna inte belastas i lika stor grad. Stavar jag så måste jag hålla mig till 20 minuters vändan. Så svårt när jag verkligen vill och känner enorm motivation. Har ont i knäna till och från, känner av speciellt vänster höft och fått tillbaka lite stelhet i fotlederna på morgonen. Jag har misshandlat min kropp så jävla länge så det är inte konstigt at den säger ifrån.


Men fortfarande jävligt frustrerande


 

Motion är bara strunt. Är du frisk så behöver du den inte och är du sjuk så bör du undvika den.

/Harrison Ford

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0