Inskrivning Cambridge

Så var det avklarat, inskrivningen. Hos en jävla surkärring. Ska ge henne en chans ändå, annars får vi hitta en annan eller förlita oss till varandra helt enkelt. Fick precis samma känsla hos henne som hos mitt försök hos Viktväktarna, alltså skitsamma hur det går bara jag betalar mina pengar till dem. Fy fan. Min vän I-F hade dock en jättebra Cambridgekonsulent när hon körde detta en sväng. Dock finns denna konsulent tjugo minuter utanför stan. Ingen sträcka för mig, men nog för A som har en familj med tonårsbarn att anpassa sig till.

Den 21 februari. Då jävlar. Cambridge Renkur. Målet är under hundrakilossträcket.

Jag har inte övervikt, jag har underlängd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0