Hoppas hoppas hoppas

Imorgon ska jag titta på en liten stuga som jag kanske kan hyra. Hoppas hoppas hoppas. Att den är fin, att de som hyr ut den vill hyra ut den till mig, att hyran är överkomlig. Hoppas hoppas hoppas. Men får lite positiv energi av det hela i allafall. Hoppas hoppas hoppas.

Diska, plocka reda på saker efter festen, plugga, plugga och plugga. Det blir dagen det. Kanske åka och simma om jag hinner.  Min 25 årsfest bliv helt jätterolig!! Mer om den saken en annan gång.

Jag drömde att K var död härom natten. Fy fan vilken jäkla känsla. Så verkligt när jag vaknade. Han finns i mina tankar för jämnan. Minns, ler, ledsen, fnulerar, glädje. Jäkla gubbe!!


Små bostäder med små rum leder sinnet in på den rätta vägen, medan stora hus får det att gå vilse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0