Svart

I min mörkaste håla, stängde in mig, stängde av världen, föll totalt in i sexkontaktsidan. Fan. Telefonnummer och bilder till okända män. Ännu mer fan. Alla varningstecken från när mitt liv krachade. Träffade en man idag, äldre och gift. Smart tjejen. Trevlig och skön. Men vad gör det när jag går emot och krossar den jag vill vara? Raderat min profil, sagt nej till de som messat. Det är bra gjort i allafall. K finns i mitt huvud, det är den kvinnan jag vill vara. Jag sjunker i mina egna ögon. Jag som kände mig så stark. Så jävla fel jag hade.

Fan vad jag behöver dig K. Jag ska bli stark och stå helt på mina egna ben.

I morgon ringer jag och söker hjälp, vill inte fastna i sexfällan igen, behöver en annan taktik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0