CK

Idag började A med CK. Hon stod inte ut med att vänta längre. Jag har också en sådan känsla, vill Nu, men först ska jag klara av denna födelsedagsveckan. På måndag morgon, då jävlar. Har bunkrat upp med en jäkla massa ramlösa då det passande nog är extrapris på maxi denna veckan. Jag har också flyttat hem i princis all min mat till mamma.

Fyra veckor av soppdrickande fram till lassarettsAPUn. Jag är mest skraj för hur jag ska fixa att strukturera om mitt liv efter soppdrickandet med nya matvanor och levnadsrutiner. Under dessa veckor ska jag verkligen lägga upp en hållbar strategi. Förhoppningsvis är jag så jävla taggad att fortsätta med en sund livstil, och motionen är jag ju redan igång med fullt ut!!

Läser många bloggar och andra sidor om CK för att få kunskap och inspiration!




Fy fan vad jag kommer vara less på dessa jäkla lådor snart... :)


Kommentarer
Postat av: Maddä

Hej! Jag tycker skönvikt har funkat jättebra även om väntetiden var för mig 1 år och sen gick jag programmet nästan 1 ½ år innan jag fick operation. Har du facebook? vore kul om vi kunde maila lite och kanske stötta varandra, kanske till och med ses? :)

/Maddä

2011-02-18 @ 07:50:50
URL: http://rosamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0