Stavgångat

Samma oro som igår... Tog bilen och letade efter stugan. Hittade den men man hör oljudet från riksvägen väldigt bra. Typiskt. Men då behöver jag inte drömma vidare. Gick typ en timme med stavarna vid motionsslingan där i närheten. Så jäkla skönt!! Det luktade verkligen sommar där i skogen. Känner mig lite lugnare nu... För stunden.

Talade med K, Han hade lyckats med mycket idag... Men " Ser du nu, jag tänker det kan inte bli värre och du tänker mer negativt". Jag vet, jag har en förmåga att göra det, fokus på det jobbiga och negativa. Jäkla fånigt.





Vi damer med kurvor är dom bästa!! ♥ ☆
Det är bara hundar och arkeologer som vill ha ben.
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0