Krossat glas

Var hemma i byn hela helgen. Undertiden har något krossat mitt köksfönster. Jävla idiot. Men blev tvungen att städa. Det var bra. Till och med dammsugit gräsmattan i jakt glasbitar... Securitastejpen matchar faktiskt lite med mina gardiner. Haha! Ingenting stulet hos mig - men hos en granne. Mest arg är jag att de flesta av mina tagetesplantor blev mos. "Tur" att jag hade persiennen neddragen, tog upp den värsta kraften från däcket hon försökte krossa sig in med. Dock ligger däcket på golvet i den tomma grannlägenheten... Såg de inte att den var tom?! Jag säger hon då en granne sett henne. Lite läskigt.. Men tror inte hon/de kommer tillbaka då de blivit observerade.




Lite obehagligt är det. Hoppas jag kan sova, är inte så orolig just nu. Men mörk natt är mörk natt sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0