Jaha...

Strävan efter det perfekta jag, utifrån andras ögon. Så jävla korkat. Jag ska leva MITT liv utifrån mina egna behov. Helt enkelt.

Konstaterat att jag ska sluta tänka. Istället bara vara. Krånglar till saker och ting annars.




Hälsat på M och hästarna idag med ako, så mys. Ska pyssla lite med hästen hennes när jag kan.

Fick erbjudande att hyra hennes gårdsstuga. Ska fundera på saken. Att flytta "hem", kanske det jag behöver. Kommer jag sakna staden? Är sällan så social med människor ändå. Kommer jag känna mig isolerad? Ökar min trygghet och välbefinnande? Men till landet vill jag. Tror jag.

Sluta tänka var det ja...

Kommentarer
Postat av: therese - fotoblogg

Bra tankar, lev livet som om det vore ditt sista för det är det ju :) man får inte en chans till :P

2011-05-02 @ 14:16:25
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0