Ingenting

Ingenting att säga.
Ingenting gjort.
Vill ingenting.

Åker till motionsspåret och går, går och går. Kanske blir mer positiv då?


Ingenting
Först kom ingenting
Sen kom ingenting
Sen kom ingenting
men ingenting är (ingenting, inget, inget)
De jävlarna tog oss
en efter en
De ljög och bedrog oss
med sanningen
De jävlarna tog min älskling där
Från krönet av kullen kan jag se
min förlorade värld


Åka bil för att gå. Så utbota dumt. Men vill inte gå på asfalt med mina dåliga
skor. Nackdelen med att bo i stan. Landet, var är du?

Kommentarer
Postat av: therese - fotoblogg

Haha jaa det där med åka till spåret har jag också tänkt på :P så har börjat cykla dit nu :)

2011-04-26 @ 09:33:00
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0