AskOnsdag och SkärTorsdag

Om detta vore en blogg på Aftonbladet skulle jag behövt varna för innehåll av sexuell karaktär i detta inlägg. Kanske är bäst även här?!

I Onsdags var jag på vattengympa med tanterna. Riktigt skönt! Känns verkligen att jag blir starkare och starkare i min kropp. Fick med mig J på loppis, handelsträdgården och lunch på cafeet vid älven senare.

Åkte ner till K på kvällen. En jävla skön kväll. Att jag kan vara så jäkla kåt på den mannen. Bli lägrad som Hans unga kåta hona. Igen och Igen.

Torsdag. Att i halvdvala på morgonen känna hur K tränger in, en helt underbar känsla. En mysig förmiddag i hans och hundens sällskap. Bli lägrad, knullad, tagen hårt, mjukt, vara nära. Piskad, när smärtan övergår i ett befriande lugn. Släppa kontrollen över mig själv. Vara helt i Dina händer.

Jag är rädd för att tycka om Dig för mycket K.

Skulle stavgått med några vänner hemmavid på eftermiddagen, men kom iväg sent och fick ångest. Blev ingen promenad utan planlöst bilkörande... Stoppknappen på tankar som rusar iväg måste jag finna. Kom hem tillslut, tryckte dock i mig 175 g ostkrokar på vägen hem... Att lugna känslor/ångest med mat. Precis som vanligt.

Gick en timme med mina stavar på kvällen själv ialla fall. Alltid något.



"Det största felet du kan göra i livet, är att vara evigt rädd för att göra ett."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0